Subject: Vs: Respiratoorsete nakkuste ülevaade
From: "Olga Sadikova" <[email-masked]>
To: "Heli Laarmann" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Maia-Triin Kanarbik'" <[email-masked]>,Andras Armväärt <[email-masked]>, "Anita Gailan" <[email-masked]>, "Birgit Lao" <[email-masked]>, "Erkki Osolainen" <[email-masked]>, "Gertrud Pleksner" <[email-masked]>, "Indrek Simisker" <[email-masked]>,Ivan Puškin <[email-masked]>, "Kadri Juhkam" <[email-masked]>, "Liina Henn" <[email-masked]>, "Manfred Dubov" <[email-masked]>,Mari-Anne Här
Cc: Kärt Sõber <[email-masked]>, "Krista Juhanson" <[email-masked]>, "Regina Russanova" <[email-masked]>, "Johanna Kristina Tamm" <[email-masked]>, "Karita Helde" <[email-masked]>, "Stella Ilves" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 16:25:11 +0200

Tere!

Saadame ülevaate respiratoorsete nakkuste kohta.

Andmed COVID-19-ga seotud hospitaliseerimiste kohta põhinevad Tervise ja
Heaolu Infosüsteemide Keskuse (TEHIK) andmetel.

Lugupidamisega

Olga Sadikova

Peaspetsialist

Nakkushaiguste epidemioloogia osakond

Gripikeskus

+372 7943549

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.